top of page

Predstava STATUS QUO NA TRGU DELA (Zakonodajna forumska predstava)


Moje ime je Eva, delam na črno in sem prekarka. Moje ime je Tina, delam na podjemno pogodbo in sem prekarka. Moje ime je Urška, zaposlena sem za določen čas in sem prekarka. Moje ime je Lea, delam preko Študenta in sem prekarka. Moje ime je Tjaša, imam s. p. in sem prekarka. Moje ime je Andreja, zaposlena sem za polovičen delovni čas in sem prekarka. Si kdaj pomislil_a, da si tudi ti prekarka_ec? Poznaš zaposlitveni položaj ljudi, ki jih vsakodnevno srečuješ? Se ti ne zdi, da se ponovno vračamo k osnovnim vprašanjem glede delavskih pravic, ki so že bile priborjene? Čas je, da nekaj naredimo za izboljšanje naših položajev. Pridruži se nam v interaktivni forumski predstavi, kjer si boš končno priznal_a, da te izkoriščajo na delovnem mestu. Ni ti treba biti srečen_a že samo zato, ker imaš delo! Izvedba: skupina Vse ali nič - Eva Mulej, Urška Bedek, Lea Dolinar, Tina Ivnik, Tjaša Kosar, Andreja Šmrgut Jokering: Barbara Polajnar, Metka Bahlen Okoli Fotografija: Erik Školiber Produkcija: Zavod Bob, gledališka skupina Vse ali nič. Partnerji v projektu: Kulturno umetniško društvo Transformator, Društvo kulturologov Kult.co, Pekarna Magdalenske mreže, Gimnazija Bežigrad, Slovenska filantropija. Sofinancira Mestna občina Ljubljana, Urad za mladino.


bottom of page